Голубић 2016 – Друга награда за Луку Баровића

Уобичајен

img_3857

Градска библиотека „Карло Бијелицки“ у Сомбору већ једну деценију приређује Вељкове дане у славу великог писца Раванграда, Вељка Петровића. Том приликом се додељује Вељкова голубица – награда за свеукупно приповедачко стваралаштво, као и Голубић – награда за најуспелију дечју причу.

Жири Голубића у саставу – Анкица Вучковић, Анђелија Пругинић и Радмила Лазаревић, доделио је три награде у три категорије.

Другу награду у II категорији добио је наш Лука Баровић 7/6 за причу Наговештај! Честитамо, Лука!

Наговештај

Назирем сребрени месец кроз крошњу храста. Кобајаги смо се сакрили од кише под празним јесењим гранама, претварајући се да смо у филму.
Лишће шушка под ногама док ми прилазиш. Не могу да ти видим лице од мрака и влажне косе, али знам да се смешиш. Киша ми се слива низ врат. Осећам мирис твог парфема и већ замишљам како ме додирујеш уснама. Стојиш наспрам мене. Смејемо се лудо, као стари познаници који су се ове јесење ноћи баш под овим храстом онако случајно срели. Наслонила си се на мене. Руке су превише слабе да би те прихватиле. Шапућеш ми нешто. Чујем „Волим те“. Отварам уста али из њих излази само мој дах. „Волиш ли ме?“ Немоћно климам главом да бих одговорио на твоје питање. Одлазиш остављајући за собом само влажно лишће и две ноге које нису у стању да појуре и да те стигну…
Назирем сребрни месец кроз крошњу храста и облаке што за птицама плове на југ. Кобајаги сам те на тренутак имао под овом звезданом куполом, претварајући се да сам на филму.

Затворено за коментаре.